Musikloungen på Hovedbiblioteket - MIDLERTIDIGT LUKKET

Koncerter, artist talks og stedet, hvor musikelskere mødes

Crash Musikloungen

Musikloungen er en unik mulighed for at blive set af et nyt og større publikum.

Som en del af Hovedbibliotekets musikrum Musikloungen åbner vi et nyt koncept, der går ud på, at forskellige festivaler, spillesteder, orkestre, musikere, uddannelsesinstitutioner og andre musikalske interessenter i Aalborg kan overtage musikloungen i en periode.

Tanken er, at enhver musikalsk aktør i Aalborg og Nordjylland kan crashe biblioteket.

Med konceptet Crash Musikloungen har du/I altså mulighed for at ”flytte ind” i bibliotekets musiklounge i en periode og fylde den med indhold, som det passer jer.

Der er dømt (næsten) fri leg ift., hvad I kunne tænke jer at bruge det centrale musikrum til – det kan være alt lige fra små koncerter og artist talks til ophængning af plakater og flyers.

Biblioteket hjælper selvfølgelig med koordinering, opsætning, print, pr mv., men I skal også selv være med til at levere og producere noget af indholdet.

Opsætning af plakater, foldere og flyers på biblioteket

I Musikloungen har biblioteket endvidere en stor opslagstavle, reoler og borde, hvor alle med en agenda om at udbrede musikken i Aalborg er velkomne til at hænge musikplakater op samt efterlade flyers, brochurer og foldere.

Er du, eller I, interesseret i dette tilbud, så kontakt Brian Hansen på brian.hansen@aalborg.dk