Det i læser - krimier

Det I læser - krimi og spænding

29.06.23
Vores skønne nyhedsbrevsabonnenter har læst gode bøger, og delt deres oplevelser med os. Vi har samlet op, og her får du 5 skarpe skud på krimi- og spændingsbøger, der nok skal få din puls op, og få dig til at messe "bare lige ét kapitel mere..."

I det seneste nummer af vores nyhedsbrev spurgte vi jer, hvad I læser. Det er der kommet et væld af gode anbefalinger ud af og her er 5 stk. der er kriminelt spændende.

Se hvilke krimi- og spændingsbøger I læser lige nu, og hvad I synes om dem.

5 skarpe

1. Jeg læser Sort is af Yrsa Sigurðardóttir. Vinterkrimi til sommervarmen. God sommer.
    Find 'Sort Is' her

2. Læser Selfies af Jussi Adler Olsen. Helt fantastisk, hvordan hans fortællestil er og hans fantasi ikke mindst - hvor får han dog ideerne fra?
    Find 'Selfies' her

3. "Er i gang med Peter James nr. 10 i Død-serien [Roy Grace serien. red] - NEEEJ, hvor er han spændende og barsk."
    Find 'Roy-Grace-serien' her

4. "Jeg læser ”LÅST” af Anne Mette Kirk, fordi jeg blev ”fanget” af hendes første bog ”KNUST”."
    Find 'LÅST' her
    Find 'KNUST' her

5. "Jeg læser i øjeblikket Jeffrey Archer "Det 11. bud" efter at have læst den fantastiske bog: "Hvor Flodkrebsene synger""
    Find 'Det 11. bud' her
    Find 'Hvor Flodkrebsene synger' her

Send os dine anbefalinger

I læser også faglitteratur, romaner og børnebøger, så dem har vi også samlet til jer:

Det I læser - Faglitteratur
Det I læser - Romaner og noveller

Vi vil altid gerne høre fra dig og dele dine læseoplevelser og anbefalinger videre. Så hvis du vil dele din største læseoplevelse, en god anbefaling eller hvad du læser lige nu. Så tøv ikke med at skrive til os på nyheder-bibliotek@aalborg.dk. Det er selvfølgelig anonymt.

Vil du være en del af holdet?

Hvis du vil være en del af holdet der jævnligt får spørgsmål om læse- og biblioteksvaner og samtidig deltage i konkurrencer med bogpræmier, få inspiration og nyheder fra biblioteket, kan du tilmelde dig vores nyhedsbrev for voksne og/eller for børnefamilier. Læs mere og tilmeld dig nyhedsbrevene her.