Det I læser faglitteratur

Det I læser - faglitteratur

21.06.23
Vores skønne nyhedsbrevsabonnenter har læst gode bøger, og delt deres oplevelser med os. Vi har samlet op, og her får du 7 stykker med faglitteratur. Anbefalinger fra jer til jer.

I det seneste nummer af vores nyhedsbrev spurgte vi jer, hvad I læser. Det er der kommet et væld af gode anbefalinger ud af.

Herunder kan du se 7 af de faglitterære bøger I læser lige nu, og hvad I synes om dem.

7 stk. faglitteratur, I læser

1. "Jeg læser “Det hele handler ikke om dig” af Niels Overgaard. Let tilgængelig og uprætentiøs bog."
    Find 'Det hele handler ikke om dig' her

2. "Jeg læser Garderobemanifestet. God bog hvis man har lidt for meget tøj og egentlig gerne vil holde lidt igen med tøjindkøbene."
    Find 'Garderobemanifestet' her

3. "Jeg læser "Du skylder ikke nogen at være smuk". Det er en skøn bog til alle piger/kvinder om at værdsætte sig selv og stole på, at man er god nok :)"
    Find 'Du skylder ikke nogen at være smuk' her

4. "Jeg læser denne fantastiske bog  Geniale Grønne Proteiner - Anders Nedergaard"
    Find 'Geniale Grønne Proteiner' her

5. "Jeg læser "Krigen har ikke et kvindeligt ansigt" lige nu. Den er helt fantastisk og sørgelig på samme tid. Det er spændende at læse om kvinderne i krig, som man ikke hører så meget om."
    Find 'Krigen har ikke et kvindeligt ansigt' her

6. "Hej lige nu læser jeg om den 3 alder. Da jeg er ved at planlægge min pension."
    Find 'Den 3. alder: gør den til livets bedste' her

7. "Jeg læser Sæt kursen af Louise Fredborg-Nielsen. En bog om at investere, som jeg gerne vil vide mere om. Økonomi er spændende, og Luksus på budget vil ligeledes inspirere mig."
    Find 'Sæt kursen: Sådan lærer du at invester på 8 uger' her

Send os dine anbefalinger

I læser også romaner, krimier og børnebøger, så dem har vi også samlet til jer:

Det I læser - Romaner og noveller
Det I læser - Krimi og spænding

Vi vil altid gerne høre fra dig og dele dine læseoplevelser og anbefalinger videre. Hvis du har lyst til at dele din største læseoplevelse, en god anbefaling eller hvad du læser lige nu, så tøv ikke med at skrive til os på nyheder-bibliotek@aalborg.dk

Vil du være en del af holdet?

Hvis du vil være en del af holdet der jævnligt får spørgsmål om læse- og biblioteksvaner og samtidig deltage i konkurrencer med bogpræmier, få inspiration og nyheder fra biblioteket, kan du tilmelde dig vores nyhedsbrev for voksne og/eller for børnefamilier.

Tilmeld dig nyhedsbrevene her.