Nu kan du lytte og læse e-bøger i Biblioteket-appen

16.01.24
Som låner hos Aalborg Bibliotekerne har man den kommende tid nye muligheder. I en testperiode fra januar til marts tilbyder biblioteket nemlig et stort udvalg af digitale lydbøger og e-bøger, som kan lånes, læses og lyttes direkte gennem appen ’Biblioteket’.

Fremover kan alle lånere hos Aalborg Bibliotekerne få samlet adgang til alle bibliotekets materialer – og det gælder både fysiske og digitale materialer. Alle lyd- og e-bøger bliver nemlig tilgængelig for lån direkte gennem Biblioteket-appen, og man har på den måde mulighed for at låne dem digitalt med en klippekortsløsning.

Alle lånere får hver måned 10 klip til henholdsvis lydbøger og e-bøger, og materialerne findes i Biblioteket-appen, nøjagtig som de plejer, ved at søge eller gennemse inspirationshylder. Oplysninger om status og eventuelt forbrug af klip på klippekortet bliver vist i forbindelse med lån eller reservation.

Vi håber, I vil tage godt imod det nye tiltag og nyde de digitale materialer gennem Biblioteket-appen.