Udfordrende titler for læseklubber

07.02.23
Har din læseklub lyst til at blive udfordret? - så prøv en af de smalle titler fra centralbibliotekerne.

Flere af de smalle titler til læseklubber har fået ekstramateriale fra forlagene, der kan sætte gang i en god diskussion.
Her kan du se de udfordrende læsekredssæt fra Aalborg Bibliotekerne med tilhørende ekstramateriale fra forlagene.

Folder med udfordrende titler

Fra andre biblioteker kan der skaffes mange flere smalle titler. Her finder du en folder med smalle, men spændende titler , man kan låne fra Centralbibliotekerne til læseklubber i hele landet.

Prøv selv

Søg på bibliotek.dk og skriv "læsekredssæt" - så får du en oversigt over de titler, der kan skaffes hjem. En søgning på "læsekredssæt" giver dog både smalle og brede titler. Her har vi søgt på "læsekredsæt" i bibliotek.dk for dig.