Hjertestorms logo i venstre side og i højre side en mand, Jacob, som curler på isen i Gigantiums isarena.

Podcast: Aalborg Curling Klub - Varme hjerter og kolde sten

Vores podcast, Hjertestorm, har været på glatis i Gigantium, hvor de har mærket varmen og passionen fra nogle af de mennesker, der elsker og dyrker kultsporten, curling.

Kan man finde varme i en ishal? Selvfølgelig kan man det! Hvor hjerterne banker og passionen får frit løb, er der varme nok til alle. Og i Aalborg Curling Klub, som holder til i Gigantium i Aalborg Øst er der både drive, passion og bankende hjerter.

Hjertestorm er i denne omgang på besøg hos Aalborg Curling Klub for at finde ud af både hvad curling er, hvem det lige er der spiller det, og hvordan det er at være en nichesport.

Tag med på denne kulturpodcasts første skridt ind i den del af kulturen, der handler om sport!

Lyt til Hjertestorm afsnit 10 : Aalborg Curling Klub - Varme hjerter og kolde sten