Nyt arrangement-program på gaden

26.03.24
Fra i dag kan du finde et spritnyt program over meget af alt det, der sker på dine biblioteker i april, maj og juni 2024 – helt frisk fra trykken.

I det nye arrangementsoverblik får du alt fra bogcaféer, foredrag og kreative værksteder til musikalske legestuer, speedcubing og bæredygtige fællesspisninger.

Programmet er trykt på genbrugspapir, leveres af svanemærket trykkeri og er klimakompenseret. Dertil kommer, at der er en fin opfordring til at folde traner af programmet, når man er færdig med at læse i det. På den måde kan det genanvendes på bedste vis.

Du kan naturligvis finde programmet på dit lokale bibliotek inden for et par dage, men allerede i dag står programmerne klar på den store, grønne reol ved indgangspartien på Hovedbiblioteket.

Vi ses på dit bibliotek til en masse spændende arrangementer i april, maj og juni!