Kvinde med kort lyst hår og briller smiler til kameraet, mens hun holder på en iPad. I baggrunden ses 2 uskarpe personer

For voksne
Unge/Voksne

Gode læseoplevelser på Vejgaard Bibliotek

08.04.24
Hør om andres læseoplevelser og del dine egne yndlingsbøger.

Vil du dele dine læseoplevelser med andre – og vil du gerne have ny inspiration? Synes du, det er hyggeligt at snakke om bøger og møde andre læseglade?

Så skal du besøge Vejgaard Bibliotek, hvor bibliotekar Erna Grønlund Carlsen er vært ved en uformel snak omkring bordet. Tanken er, at vi allesammen deler gode læseoplevelser med hinanden, og diskuterer bøgerne, vi har læst.

Du vælger selv, hvordan og hvor meget du ønsker at bidrage til samtalen og måske går du fra biblioteket med nye læsevenner og nye læseoplevelser, der skal lånes med hjem.

Tilgængelighed

Mulighed for at trække sig: Ja
Niveaufri adgang: Ja via elevator
Handicapvenligt toilet: Ja
Teleslynge: Nej

Læs mere om tilgængelighed og planlæg dit besøg på via dette link

Vi arbejder hele tiden på at forbedre tilgængeligheden på vores biblioteker, så har du andre særlige behov eller spørgsmål til arrangementet, kan du skrive til os på bibliotek@aalborg.dk eller ringe på tlf. 99314300.