Papirblomster

Unge/Voksne

Byd foråret velkommen og lav farverige papirblomster på Svenstrup Bibliotek

07.05.24
Uanset om du er nybegynder eller erfaren, er du velkommen, når vi bruger et par timer på at hygge om kunsten at lave crepepapirblomster på Svenstrup Bibliotek.

Formålet er at have en rar og kreativ stund, hvor vi kan blive inspireret af hinanden, hyggesnakke og lave nogle flotte blomsterkreationer.

Du er velkommen uanset niveau. Medbring selv dine egne materialer.

Vi mødes på Svenstrup Bibliotek hver tirsdag I ulige uger 18.30-21.00. Sidste dag i foråret er den 21. maj 2024

Bliv inspireret og hold dig opdateret gennem Facebook-gruppen Crepepapirblomster på Svenstrup Bibliotek

Tilgængelighed

Mulighed for at trække sig: Ja
Niveaufri adgang: Ja
Handicapvenligt toilet: Ja
Fast teleslyngeanlæg: Nej

Læs mere om tilgængelighed og planlæg dit besøg på Svenstrup Bibliotek via dette link.

Vi arbejder hele tiden på at forbedre tilgængelighed på vores biblioteker, så har du andre særlige behov eller spørgsmål til arrangementet skriv til os på bibliotek@aalborg.dk eller ring på tlf. 99314300.

Materialer