Sara og Line smiler til hinanden. De har begge en romance-bog i hænderne.

For voksne
Bestil billet(ter)
Unge/Voksne

Bogcafé: Oplev en aften med romantik, lidenskab og forførende læseoplevelser

13.02.24
Kærlighed, erotik og litteraturbanko. Det er ingredienserne til en lækker aften, hvor vi sørger for, at du får varmen i en kold tid.

Bibliotekarerne Line og Sara præsenterer dig for en bred vifte af romantiske bøger, og fortæller om genrens udvikling.

Vi vækker dine sanser fra vinterslumren med alt fra klassiske kærlighedshistorier til moderne erotisk litteratur.

Efter en pause hvor vi får pusten og pulsen ned med kaffe og sødt, går vi videre med en omgang litteraturbanko – selvfølgelig med hyggelige præmier på spil.

Tilgængelighed

Mulighed for at trække sig: Ja
Niveaufri adgang: Ja
Handicapvenligt toilet: Ja
Fast teleslyngeanlæg: Nej – kontakt personalet for lån af mobil teleslynge

Vi arbejder hele tiden på at forbedre tilgængeligheden på vores biblioteker, så har du andre særlige behov eller spørgsmål til arrangementet, kan du skrive til os på bibliotek@aalborg.dk eller ringe på tlf. 99314300.