En robot lavet af affald udstillet på Nørresundby Bibliotek. I baggrunden ses børn og deres pædagoger.
En flot skralderobot fra sidste års udstilling.

Om dette arrangement

For alle
Børn

Udstilling: Se børnenes kunstværker lavet af affald

17.04.24 - 24.04.24
Er det et skraldemonster? Eller en affaldsrobot? Få selv syn for sagen til fernisering af affaldskunstudstillingen med værker fra lokale børn.

15 megaseje børnehaver og vuggestuer fra Nørresundby har samlet skrald og lavet kunstværker ud af dem. Resultatet bliver udstillet på Nørresundby Bibliotek.

Den 17. Og 18. april kl. 9-11 er du også velkommen til at deltage i en af de to ferniseringer, vi afholder.

Vi glæder os til at se jer og de flotte kunstværker på biblioteket.

Tilgængelighed

Mulighed for at trække sig: Ja
Niveaufri adgang: Ja
Handicapvenligt toilet: Ja
Teleslynge: Kontakt personalet for lån af mobil teleslynge

Læs mere om tilgængelighed og planlæg dit besøg på Nørresundby Bibliotek.

Vi arbejder hele tiden på at forbedre tilgængeligheden på vores biblioteker, så har du andre særlige behov eller spørgsmål til arrangementet, kan du skrive til os på bibliotek@aalborg.dk eller ringe på tlf. 99314300.