40 kr.
Unge/Voksne

Dit Lort, Mit Show - teaterforestilling

13.06.24
DIT LORT MIT SHOW #3: Dødsboer, livshistorier og et mågestel til salg - humoristisk forestilling i samarbejde med Teater Nordkraft

Helt ny dobbeltseng billigt til salg. Sælges grundet knust hjerte.

Varmt tøj søges til min far. Bytter med hundekiks.

Parykker bortgives – jeg er endelig rask.

Hvem har ting til salg i Aalborg og omegn, og hvorfor?

Vi går på jagt efter pudsige, voldsomme, rørende fortællinger om menneskerne i Nordjylland, og de ting de køber og sælger.

Kom med til en sjov og anderledes forestilling i samarbejde med Teater Nordkraft

Dit Lort Mit Show er en populær forsamlingshus-forestilling, som vender tilbage i en ny udgave i foråret 2024.

Forestillingen sammensættes af helt nye lokale fortællinger om de liv, vi lever imellem kommoder, kongeligt porcelæn og motorcykler med helt nye fælge.

Tilgængelighed

Mulighed for at trække sig: Ja
Niveaufri adgang: Nej – kontakt personalet for niveaufri adgang
Handicapvenligt toilet: Ja
Teleslynge: Nej – kontakt biblioteket på bibliotek@aalborg.dk eller tlf.: 9931 4300 senest 3 dage før arrangementet for lån af mobil teleslynge.

Læs mere om tilgængelighed og planlæg dit besøg på Vodskov bibliotek – via dette link.

Vi arbejder hele tiden på at forbedre tilgængeligheden på vores biblioteker, så har du andre særlige behov eller spørgsmål til arrangementet, kan du skrive til os på bibliotek@aalborg.dk eller ringe på tlf. 99314300.