Vi elsker Disney!

21.05.20
Disneys univers er fuld af magi og fantasi. I disse dage bliver det endelig muligt at købe og leje Frost 2-filmen i butikker og på nettet - det har mange familier ventet længe på! Og til September er der release på den nye streamingtjeneste ”Disney +”. Men der findes også mange dejlige Disney-klassikere i bogform at kaste sig over.

Ingen børn går igennem barndommen uden at have set en eller flere af Disneys fantastiske filmklassikere, og mange voksne kan blive ved med at se deres Disney-favoritter igen og igen.

Men det er ikke kun filmene, som kan tåle mange gensyn. Historierne gengives med samme magi i bøgerne, og på biblioteket har vi masser af Disney-bøger med både de helt gamle klassikere som fx Bambi, Snehvide og Askepot og de nye som Vaiana, Coco og ikke mindst Frost.

PS: Det er endnu ikke muligt at låne filmen Frost 2 på biblioteket, men vi lover at købe den, så snart det bliver muligt!

Se et dejligt udvalg af bibliotekets Disney-bøger her: