Husk hvad du har læst med appen Biblioteket

16.11.20
I den nye version af appen Biblioteket kan du nu lave en liste over bøger, du har læst.

ENDELIG!

En funktion, som længe har været et ønske hos rigtig mange brugere, er nu blevet en mulighed i appen Biblioteket: Du kan lave en liste over, hvilke bøger du har læst.

Når du har trykket dig ind på en bog i appen, tryk da på de 3 prikker i øverste højre hjørne af skærmen, og vælg 'Tilføj til lånerhistorik' (se illustrationer nedenfor).

Du finder listen over dine læste bøger på 'Min side'.

For at kunne bruge funktionen kræver det, at du har version 3.2.0 af appen på - og at du accepterer de nye vilkår omkring dataopsamling første gang du åbner den. Se på nederste billede, hvor du ser versionsnummeret.

Har du brug for hjælp til at komme i gang med listen, så står vi klar til at vejlede dig.