Foto af Jacob Nielsen

Forfatterstafet: Jesper Wung-Sung

25.10.21
Er romanen "Kvinde set fra ryggen" en fortælling om livslang kærlighed eller de personlige omkostninger ved at være model for sin berømte mand?

Det afslører forfatter Jesper Wung-Sung i dette spændende interview med litteraturformidler Sarah Corner-Walker Hvidberg, hvor han blandt andet taler om sin seneste roman, der handler om Ida Hammershøi, maleren Vilhelm Hammershøis hustru og model.

Interviewet er det første i Forfatterwebs nye Forfatterstafet – en række dybdegående interviews med kendte og aktuelle forfattere.

Mere om forfatteren

Klik her og læs Forfatterwebs dybdegående artikel om Jesper Wung-Sung og hans forfatterskab

Du har adgang til Forfatterweb som bruger af biblioteket med dit bibliotekslogin: cpr.nr. og 4-cifrede kode.

Oprindeligt skrevet af Ingeo, Mariagerfjord Bibliotekerne.