IT-Café

Få hjælp til internet, computer, mobil, tablet mm. i IT-Caféen.

Aalborg Bibliotekernes IT-Café tilbyder tålmodig og tryg vejledning til dig, der har brug for hjælp til internet, computer, mobil, MitID og meget andet. Vi guider dig også igennem brugen af bibliotekets forskellige, digitale tilbud.

Som altid i IT-Caféen tager vi os god tid til at hjælpe dig med dine spørgsmål og vejlede dig grundigt. Vi tager udgangspunkt i dit niveau - og der er ingen dumme spørgsmål. Det er en god ide at medbringe egen computer, tablet, mobil el.lign.

Vi hjælper blandt andet med:

• PC, mobil og tablet
  • MitID
  • Digital Post og eBoks
  • Digital selvbetjening
  • IT-sikkerhed
  • Søgning på nettet
  • Brug af bibliotekets tjenester - f.eks. eReolen
  • og meget mere

IT-Caféens åbningstider

Tirsdage kl. 10-12 og torsdage kl. 16-18. Tidsbestilling er ikke nødvendig - du møder bare op.

IT-Caféen holder til på Hovedbiblioteket, Rendsburggade 2, 9000 Aalborg. Spørg gerne personalet om vej.

Find kurser på eKurser.nu

På eKurser.nu kan du finde onlinekurser i, hvordan du kan lave videosamtaler med venner og familie, finde hjælp til at finde rundt på borger.dk, kursus i brugen af eReolen - og meget mere. Har du lyst til at lære nye digitale værktøjer at kende, kan du kigge over på eKurser.nu

Andre nyttige links

Her kan du bestille og læse mere om MitID