Solsikkesnoren

Har du et usynligt handicap, eller ledsager du en med et usynligt handicap, kan du nu få udleveret en solsikkesnor hos os.

Ikke alle handicaps kan ses. Har du et usynligt handicap, eller ledsager du en med et usynligt handicap, kan du få udleveret en solsikkesnor, når du besøger Aalborg Bibliotekerne. Solsikkesnoren viser os, at du kan have brug for mere tid, tålmodighed eller hjælp.

Solsikkesnoren udleveres gratis og uden spørgsmål hos alle Aalborg Bibliotekernes filialer og bogbusser.

Den kan også købes via www.solsikkeprogrammet.dk, hvor du også kan læse mere om programmet.

Kontaktinformation

Aalborg Bibliotekerne: Formidler Mette Schønning, telefonnummer 99 31 43 55 | Mail: mette.schoenning@aalborg.dk

Videnscenter om Handicap: Centerchef Dorte Nørregaard, telefonnummer 40 92 27 64.

Solsikkeprogrammet: Landeansvarlig Stine Ringvig Marsal, telefonnummer 53 77 43 45.