Megaflimmer film 13. februar

For børn
Bestil billet(ter)
Børn

Megaflimmer - Vild med maskiner, Vi elsker Vitello 1, og Edderkopper i lange baner

12.02.24
Kom med til Aalborgs børnefilmfestival og se film og lav sjove aktiviteter. Denne dag er der film for de 3- og 5-årige.

MEGAFLIMMER er Aalborgs børnefilmfestival. I uge 7 og 8 kan du tage en voksen med på biblioteket og se film og lave sjove aktiviteter. Børnefilmfestivallen viser film for børn imellem 3-10 år.

Vi serverer popcorn til filmene, og popcorn bliver man tørstig af. Husk derfor at tage en drikkedunk med, når I skal til Megaflimmer.

Vi viser film for de 3- årige og de 5-årige. Vær opmærksom på, at der skal bookes billet til hver film - både børn og voksne skal have billet. Arrangementet er dog gratis.

• Kl. 9.30-10.30 Vild med maskiner  (Fra 3 år)

Fem små film med seje maskiner, og hvordan de virker. Se film med wiremaskinen og stribemaleren. En fjollet film med en mystisk bil og en flot betonkanon og til sidst en film med en høj tårnkran.

Bestil din billet her

• Kl. 11-12 Vi elsker Vitello 1 (Fra 5 år)

Fem små film om Vitello.  Vitello øver sig i at gøre gode gerninger og ønsker sig en hund. En film hvor Vitello er sliksulten og en film, hvor han vist nok får en klam kæreste. Til sidst en film, hvor Vitello napper en kat.

Bestil din billet her

• Kl. 13-14 Edderkopper i lange baner  (Fra 5 år)

Fire utrolig flotte film med korsedderkoppen, hvepseedderkoppen, spytteedderkoppen og springedderkoppen. Vi går helt tæt på og ser edderkoppens flotte farver og tager med, når springedderkoppen solbader og kæmper mod rivaler.

Bestil din billet her

Hygge, popcorn, film og aktiviteter

Der vil være popcorn til alle film. Husk at bestille billetter - både børn og voksne skal have en billet. Det er vigtigt at overholde aldersgrænsen for filmene, da nogle film godt kan være skræmmende for mindre søskende.

Efter filmen vil der være en sjov aktivitet, som man kan prøve kræfter med. I kan selvfølgelig også låne bøger med hjem, for eksempel bøger med de samme hovedpersoner som i filmen, bøger om det samme tema og lignende.

Tilgængelighed

Mulighed for at trække sig: Ja
Niveaufri adgang: Ja
Handicapvenligt toilet: Ja
Fast teleslyngeanlæg: Ja

Læs mere om tilgængelighed og planlæg dit besøg på Hovedbiblioteket via dette link.

Vi arbejder hele tiden på at forbedre tilgængeligheden på vores biblioteker, så har du andre særlige behov eller spørgsmål til arrangementet, må du endelig skrive til os på bibliotek@aalborg.dk eller ringe på tlf. 99314300.